Satın Aldığım Üründen Memnun Kalmazsam Nasıl İade Ederim?

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Buna istinaden;

‘’Satın alınan elektronik ürünlerde; sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü sayfasından, satın alınan İHA kaydının kabul edilmesi ve devir işlemlerin Firma üzerinden alınarak bireysel müşteri üzerine alınması halinde iade kabul edilmemektedir. Aynı zamanda ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.’’

‘’Cayma hakkında kapsamında kullanılmayacak ürünler ve işlemler hakkında daha detaylı bilgi satış sözleşmenizde bulunmaktadır.’’

  1. Cayma hakkınızı kullanmak için 0850 302 47 97 numaralı çağrı merkezimizi arayıp sözlü olarak, 0850 302 47 97 WhatsApp destek hattına sipariş numaranız ile birlikte yazarak veya satis@hubsan.com.tr adresine mail adresimize e-posta göndererek cayma bildirimi yapmanız gerekmektedir.
  2. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz.
  3. Cayma bildirim işleminizi tamamladıktan sonra dilerseniz ürünü kargo ile merkez adresimize gönderebilir ya da size en yakın mağazamıza teslim edebilirsiniz.
  4. Kargo ile gönderim için; ürünün kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıdaki butona tıklayarak adresinize çağıracağınız kargo aracıyla faturanızın üzerinde yazan merkez adresimize Aras Kargo ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz.

Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?

Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmaz. Eğer ürünün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. 

Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

  1. Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.
  2. Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almadan geri gönderiniz.

"Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Hubsan Teknoloji A.Ş. sorumlu değildir."

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?

İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Hubsan Depo adresine ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, Hubsan Teknoloji A.Ş.’nin herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.